Sieviešu veļas ražotājs SIA V.O.V.A. gatavojas
ražot speciālu modes veļu jaunajām māmiņām un kokvilnas veļu. Ar
jaunumiem uzņēmums cer palielināt eksporta apjomus
Ar jaunumiem
uzņēmums iepazīstināja starptautiskā klientu konferencē Liepājā, kur uzņēmuma
modeles demonstrēja 2010. gada modes kolekciju. Īpaša uzmanība konferencē tika
pievērsta jauniem izstrādājumiem - speciāli krūšturi barojošām māmiņām,
iekļaujot tos ne tikai klasikas līnijās, bet arī modes kolekcijās.
Otrs jaunums ir
kokvilnas veļas līnija, kurā iekļauti arī izstrādājumi no krāsainiem, spilgtiem
printētiem materiāliem. Demonstrējumi iezīmēja nākamā gada modes tendences -
krāsas un formas, tomēr joprojām norit darbs pie kolekcijas paplašināšanas,
jaunu produktu ieviešanas, Db informēja uzņēmuma pārdošanas daļas vadītāja
Tatjana Zalcmane.
Konferenci Liepājā
apmeklēja 25 firmu pārstāvji no Krievija, Ukraina, Baltijas valstīm, Vācijas,
Francijas un citām valstīm, kurās ir SIA V.O.V.A. noieta tirgi.
Pieprasījums pēc Latvijas veļas nav mazinājies, tomēr dominējošais nosacījums
ir iespējami zemāka cena un iespējami augstāka kvalitāte, sarunā ar Db
konferences starplaikā atzina gan Krievijas vairumtirgotāju, gan Francijas
pārstāvji. Lielākas grūtības izjūtot slaveno zīmolu izplatītāji, atzina
Francijas pārstāvis.
Uzņēmums pircēju
konferenci rīko reizi gadā - vasarā, kurā izvēlas kolekciju nākamajam gadam. Šī
ir nozīmīgākā mārketinga aktivitāte papildus starptautiska mēroga modes
izstādēm Parīzē, Maskavā, Kijevā, Sanktpēterburgā.
SIA V.O.V.A. eksportē 90 % produkcijas, lielākais
noieta tirgus ir Krievija.
Autors: Vēsma
Lēvalde, Db / 06.07.2009
|